Son 5-6 aydır, R10 harici bir uğraşım yoktu. Zamanın hızlı geçmesini, eğlenceli geçmesini sağladı bu forum bana. Bir sürü de güzel insan kazandırdı. Güzel ticaretler ile güzel paralar kazanıp, iyi insanları tanımak benim için çok gurur vericiydi. Hepinize çok teşekkür ederim.
Hepinizden bol bol dua bekliyorum
Hakkımın kaldığı herhangi bir kişi varsa hakkını helal etsin. Yine ara sıra iş almaya ve R10'dan üç beş kuruş harçlığımı çıkarmaya devam edeceğim.Hepiniz kendinize iyi bakın güzel insanlar...
