• 03-10-2020, 21:38:43
    #1
    Okulumun açılması ve orada ki eğitimimin devam etmesi nedeniyle yarın Polonya'ya uçuyorum. Üniversite, dersler, işler vs. nedeniyle eskisinden bir tık daha az aktif olacağım.

    Son 5-6 aydır, R10 harici bir uğraşım yoktu. Zamanın hızlı geçmesini, eğlenceli geçmesini sağladı bu forum bana. Bir sürü de güzel insan kazandırdı. Güzel ticaretler ile güzel paralar kazanıp, iyi insanları tanımak benim için çok gurur vericiydi. Hepinize çok teşekkür ederim.

    Hepinizden bol bol dua bekliyorum Hakkımın kaldığı herhangi bir kişi varsa hakkını helal etsin. Yine ara sıra iş almaya ve R10'dan üç beş kuruş harçlığımı çıkarmaya devam edeceğim.

    Hepiniz kendinize iyi bakın güzel insanlar...
  • 03-10-2020, 21:39:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulumun açılması ve orada ki eğitimimin devam etmesi nedeniyle yarın Polonya'ya uçuyorum. Üniversite, dersler, işler vs. nedeniyle eskisinden bir tık daha az aktif olacağım.

    Hepinizden bol bol dua bekliyorum Hakkımın kaldığı herhangi bir kişi varsa hakkını helal etsin. Yine ara sıra iş almaya ve R10'dan üç beş kuruş harçlığımı çıkarmaya devam edeceğim.

    Hepiniz kendinize iyi bakın güzel insanlar...
    Yolun açık olsun
  • 03-10-2020, 21:39:36
    #3
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolun açık olsun
    Hepimizin inşallah hocam, çok teşekkürler
  • 03-10-2020, 21:39:42
    #4
    selametle. yolun açık olsun
  • 03-10-2020, 21:40:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimizin inşallah hocam, çok teşekkürler
    Bu ay yeşil pasaport aliyom. Sana sözüm olsun seni ziyarete gelcem
  • 03-10-2020, 21:41:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Seneye aksilik olmazsa bende ordayım
  • 03-10-2020, 21:41:37
    #7
    Google 1. Sayfa Garantili
    Okul Wloclawekde mi? İyi yolculuklar şimdiden, başarılar.
  • 03-10-2020, 21:41:47
    #8
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay yeşil pasaport aliyom. Sana sözüm olsun seni ziyarete gelcem
    Başım üstüne hocam Uğrarsanız Polonya'ya yazın
  • 03-10-2020, 21:41:54
    #9
    Yolun açık olsun kardeşim