emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulumun açılması ve orada ki eğitimimin devam etmesi nedeniyle yarın Polonya'ya uçuyorum. Üniversite, dersler, işler vs. nedeniyle eskisinden bir tık daha az aktif olacağım.

Hepinizden bol bol dua bekliyorum Hakkımın kaldığı herhangi bir kişi varsa hakkını helal etsin. Yine ara sıra iş almaya ve R10'dan üç beş kuruş harçlığımı çıkarmaya devam edeceğim.

Hepiniz kendinize iyi bakın güzel insanlar...
Yolun açık olsun