• 03-10-2020, 19:24:33
    #10
    Geçmiş olsun. Bir şey olmaz onlara, çünkü onlara gelen emir de bu. En basitinden bütün semptonları göstermeyen kişiye test yapmıyorlar.
  • 03-10-2020, 19:27:24
    #11
    Geçmiş olsun, acil şifalar. Kimi kime şikayet edeceksin hocam.
  • 03-10-2020, 19:27:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Acil sifalar dilerim.
  • 03-10-2020, 19:29:33
    #13
    Annenize ve size çok geçmiş olsun. Allah şifa versin tez zamanda İnşaAllah.
  • 03-10-2020, 19:31:49
    #14
    Geçmiş olsun hocam, acil şifalar
  • 03-10-2020, 20:18:57
    #15
    çok geçmiş olsun dostum umarım iyi haberlerle karantinadan çıkarsınız.

    allaha emanet olun
  • 03-10-2020, 20:21:22
    #16
    Hocam anneye dikkat yaşlılarımıza ++
  • 03-10-2020, 20:58:15
    #17
    Geçmiş olsun testler sınırlı olduğu için her gelene yapmıyorlar, boğazı ağrıyan hemen hastaneye damlıyor. Ben 5 gün belirtilerin belli olmasını bekleyip gitmiştim. Tabi bu 5 gün izole ettim kendimi. Aslında tek yorgunluk bile bir belirti bu hastalık için eklem ağrısı, halsizlik, boğaz ağrısı gibi şikayetler çoğu kişi de oluyor farkında olmadan hastalığı geçiriyorlar. Tabi bu arada kime bulaşırsa bulaşıyor...
  • 03-10-2020, 20:59:05
    #18
    Geçmiş olsun, bol sıvı alımına ve vitaminlere dikkat edin. Vücut direncini yüksek tutun bu dönemlerde.