Geçmiş olsun testler sınırlı olduğu için her gelene yapmıyorlar, boğazı ağrıyan hemen hastaneye damlıyor. Ben 5 gün belirtilerin belli olmasını bekleyip gitmiştim. Tabi bu 5 gün izole ettim kendimi. Aslında tek yorgunluk bile bir belirti bu hastalık için eklem ağrısı, halsizlik, boğaz ağrısı gibi şikayetler çoğu kişi de oluyor farkında olmadan hastalığı geçiriyorlar. Tabi bu arada kime bulaşırsa bulaşıyor...