Aşağıdaki klibi bugun star haber'de izledim, inanın kanım dondu izlerken. Normal trafikte çok sakinimdir kurallara uyan biriyim, az önce 15-20 dk kadar işim vardı trafige cıktım yol bomboştu yinede 50 üzerine cıkmadım klibin etkisinde kaldım. Muzik cok iyi bir vurgu olmuş klipte. Cekimlerde çok can alıcı yerleden vuruyorlar insan psikolojisine.
[GVIDEO]http://video.google.com/videoplay?docid=-1759641747124952150&hl=en[/GVIDEO]
Bence bizde bu tarz bi klip cekip tüm kanalarda zorunlu olarak yayınlatmalıyız, Türkçe iyi vurucu bi şarkı, güzel sinema tarzı çekim. İnsanlar gerçekten etkileniyor.
- Cumhurbaşkanın söylemesiyle,
- Şaçma ilkokul işi animasyonlarla,
- Gece 3-4'de dönen insanı daha hıza teşfik edercesine uyarı yayınlarıyla olmaz.
Sizin düşüneniz nedir? Ankete katırlısanız sevinirim.
Sizce bu tarz bi klip Türkiyede işe yararmı?
Kesinlikle Evet
Fikrim Yok
Sanmıyorum Bu Devran Böyle Sürer Gider