Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aşağıdaki klibi bugun star haber'de izledim, inanın kanım dondu izlerken. Normal trafikte çok sakinimdir kurallara uyan biriyim, az önce 15-20 dk kadar işim vardı trafige cıktım yol bomboştu yinede 50 üzerine cıkmadım klibin etkisinde kaldım. Muzik cok iyi bir vurgu olmuş klipte. Cekimlerde çok can alıcı yerleden vuruyorlar insan psikolojisine.
[GVIDEO]http://video.google.com/videoplay?docid=-1759641747124952150&hl=en[/GVIDEO]
Bence bizde bu tarz bi klip cekip tüm kanalarda zorunlu olarak yayınlatmalıyız, Türkçe iyi vurucu bi şarkı, güzel sinema tarzı çekim. İnsanlar gerçekten etkileniyor.
- Cumhurbaşkanın söylemesiyle,
- Şaçma ilkokul işi animasyonlarla,
- Gece 3-4'de dönen insanı daha hıza teşfik edercesine uyarı yayınlarıyla olmaz.
Sizin düşüneniz nedir? Ankete katırlısanız sevinirim.