• 26-09-2020, 17:01:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bychuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam evet uzmanı olduğunu düşündüğüm konuda ben senden yardım istedim. Burada konu açıp rencide etmeni anlayamadım Nitekim gereksiz bir konu üzerine forumda konu açman neden? Bunun bile adabı var söyleyebilirsin. ( madem ki bilmiyorsun sölim, hocam kusura bakma ancak bu kadar cevap verebilirim biraz yoğunum onlarla ilgilenmem lazım.) ve de Nitekim burası webmaster forumu her türlü kişi mevcut iyisiyle kötüsüyle ama en kötüsü bile olsa rencide etmeye hakkın yok haaa ancak r10 senin forumun olur ne istiyorsan yap. Mesela webmaster formunu satılığa koymuşsun orada ahkam kesebilirsin.

    Bu arada bu senin bana yaptığın ikinci vukuatın daha önce de Pm den yine aynı şekilde bağırdın çağırdın insan gibi konuşabilirsin dedim özür diledin anlaşılıyor ki senin asabilik problemin var.

    Burası webmaster forumu yardım isteyeni geri çevirmek seni küçük düşürür ona bakarsan bana da Pm geliyor elimden geldiği kadar yardım ediyorum. Neticede bilgini paylaşmamak bencillikten başka bişey değil. Ayrıca yardım etmeyi de bir lütuf olarak göremezsin eğer ki buna katlanamıyorsan burada durmanın da anlamı yok yeri geldiği zamanda sende forumdan yardım istiyorsun o zaman kimse bilgisini paylaşmasın nasıl iyi mi?

    Kusura bakma daha da böyle bişey olmaz benim açtığım konulara da yazmazsın ok?
    dostum ben senınle alakalı ılgılı birsey yazmadım ısmını cısmını nıckını hc yazmadım senınle alakası olsa sana 2. cevabıda vermezdım uzerıne alınmana gerek yok yanlıs anlamıssın konuyu. ben genelleme yaptım. lakın yınede farkında olmadan senı kırdıysam ozur dılerım. xenforo konsusunda bılgım var anlarım yanı ama acmıs oldugum konuya bak konu ıle alakasız yazıyor. oradan anla senle ılgısı olmadıgını.
  • 26-09-2020, 17:05:01
    #11
    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ben senınle alakalı ılgılı birsey yazmadım ısmını cısmını nıckını hc yazmadım senınle alakası olsa sana 2. cevabıda vermezdım uzerıne alınmana gerek yok yanlıs anlamıssın konuyu. ben genelleme yaptım. lakın yınede farkında olmadan senı kırdıysam ozur dılerım. xenforo konsusunda bılgım var anlarım yanı ama acmıs oldugum konuya bak konu ıle alakasız yazıyor. oradan anla senle ılgısı olmadıgını.
    Hocam nerden bileyim neticede hemen konunun ardından buraya yazınca ister istemez üzerime aldım. Ben kötü oldum
  • 26-09-2020, 17:06:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bychuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nerden bileyim neticede hemen konunun ardından buraya yazınca ister istemez üzerime aldım. Ben kötü oldum
    senınle hiçbir alakası yok hatta mesajları tutmadıgım ıcın senınle daha once yazıstıgımı bıle hatırlamıyorum. sorun değil. est.