dostum ben senınle alakalı ılgılı birsey yazmadım ısmını cısmını nıckını hc yazmadım senınle alakası olsa sana 2. cevabıda vermezdım uzerıne alınmana gerek yok yanlıs anlamıssın konuyu. ben genelleme yaptım. lakın yınede farkında olmadan senı kırdıysam ozur dılerım. xenforo konsusunda bılgım var anlarım yanı ama acmıs oldugum konuya bak konu ıle alakasız yazıyor. oradan anla senle ılgısı olmadıgını.
Hocam nerden bileyim

neticede hemen konunun ardından buraya yazınca ister istemez üzerime aldım. Ben kötü oldum