bychuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nerden bileyim neticede hemen konunun ardından buraya yazınca ister istemez üzerime aldım. Ben kötü oldum
senınle hiçbir alakası yok hatta mesajları tutmadıgım ıcın senınle daha once yazıstıgımı bıle hatırlamıyorum. sorun değil. est.