Bu noktadan sonrası için, konu ile ilgili (hatta sigortacı arkadaşlarımız varsa aramızda daha da güzel olur) arkadaşlarımızın önerilerine ihtiyacım var sadece iki firma açısından.
Not: İkisinde de en düşük seviyedeki standart paketler kullanılacak.
Teşekkürler şimdiden