OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Anadolu sigorta kullanıyorum, oğlum da Anadolu sigortada doğduğundan beri. Hiç sorun yaşamadık, bucakta olan hastanelerde pek anlaşması olmuyor ama faturanın %80inini ödüyor ilettiğinizde. Aynı şekilde optik giderlerinin de belli bir nakit karşılığını ödüyor. Tek dezavantajı her ilaç alımı, muayene ve/veya operasyon öncesinde onay alınması gerekiyor. Yoğun zamanlarda 15-20dk beklediğim oluyor. Onun haricinde sorun yok. Belki diğer ÖSS’ler de öyledir bilmiyorum. Tamamlayıcı olanlar hiç onay beklemiyor.

ilave olarak anlaşmalı eczane sayısı az bana göre.
Teşekkürler cevap için