Geçen sene sms panelim vardı 1 adet tek kullanımlık sms si ( 40 kuruştu maliyeti)
999 tl ye satmıştım kimse almasın diye 999tl yaptım sorunlu olduğu için adamın birisi almış ve kullanmış 😂
Sizin varmı böyle karlı ticaretleriniz 😄
Yaptığınız en karlı ticaret neydi?
24
●1.097
- 20-09-2020, 11:19:52
- 20-09-2020, 11:25:06Rusya ülkesi olduğu için çok ucuzdu çok sorun çıkarıyordu bizde kaldırmak yerine öyle yapma kararı aldık 😅Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2020, 11:27:46Ben adam sorunlu sandım kbEmindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2020, 11:27:502 ayda çok güzel rakam yakalamışsın hocam maşallahWhistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2020, 11:28:29bence adam sorunlu sandı 😂 ama bence sorumlu.Emindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
