Geçen sene sms panelim vardı 1 adet tek kullanımlık sms si ( 40 kuruştu maliyeti)
999 tl ye satmıştım kimse almasın diye 999tl yaptım sorunlu olduğu için adamın birisi almış ve kullanmış 😂
Sizin varmı böyle karlı ticaretleriniz 😄