• 20-09-2020, 11:19:52
    #1
    Geçen sene sms panelim vardı 1 adet tek kullanımlık sms si ( 40 kuruştu maliyeti)
    999 tl ye satmıştım kimse almasın diye 999tl yaptım sorunlu olduğu için adamın birisi almış ve kullanmış 😂
    Sizin varmı böyle karlı ticaretleriniz 😄
  • 20-09-2020, 11:22:50
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
  • 20-09-2020, 11:23:45
    #3
    5-10 kere okudum öyle anladım. SMM işi ile uğraşmayanlar anlamayabilir. Sorunlu olan servislerin fiyatlarını yüksek yapıyorlar kimse almasın diye. Adamda gidip onu almış 😄
  • 20-09-2020, 11:24:02
    #4
    Sorunlu olduğunu nasıl anladınız
  • 20-09-2020, 11:25:06
    #5
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunlu olduğunu nasıl anladınız
    Rusya ülkesi olduğu için çok ucuzdu çok sorun çıkarıyordu bizde kaldırmak yerine öyle yapma kararı aldık 😅
  • 20-09-2020, 11:25:47
    #6
    2019 yılında bir satış ortaklığı sistemi kurmuştum kendime 8 ayrı iş en kârlı işimdi. Fakat çok uğraş olduğundan uğraşamadım. Maliyet harici 2 ay xx.xxx kâr yaptım.
  • 20-09-2020, 11:27:46
    #7
    Emindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya ülkesi olduğu için çok ucuzdu çok sorun çıkarıyordu bizde kaldırmak yerine öyle yapma kararı aldık 😅
    Ben adam sorunlu sandım kb
  • 20-09-2020, 11:27:50
    #8
    Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 yılında bir satış ortaklığı sistemi kurmuştum kendime 8 ayrı iş en kârlı işimdi. Fakat çok uğraş olduğundan uğraşamadım. Maliyet harici 2 ay xx.xxx kâr yaptım.
    2 ayda çok güzel rakam yakalamışsın hocam maşallah
  • 20-09-2020, 11:28:29
    #9
    Emindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya ülkesi olduğu için çok ucuzdu çok sorun çıkarıyordu bizde kaldırmak yerine öyle yapma kararı aldık 😅
    bence adam sorunlu sandı 😂 ama bence sorumlu.