• 19-09-2020, 00:35:03
    #46
    cetinerboga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öz abin olabilir ama daha önce süresiz banlanmış durumda bide forum kullanıcı adınız multi hesabınız ile aynı abinizi çok seviyorsunuz heralde :)))
    Yorumlara bak millet kendini ABD başkanı sanıyor. Sorun varsa yönetime şikayet et birader niye çetecilik oynuyorsun sen kimsin? kim yetki veriyor sana milleti sorgulaman için? hangi vasıfla milletin konusunu hesabını sorguluyorsun. Report butonu var orada, şovunu yapma report et.
  • 19-09-2020, 00:36:20
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alicelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlara bak millet kendini ABD başkanı sanıyor. Sorun varsa yönetime şikayet et birader niye çetecilik oynuyorsun sen kimsin? kim yetki veriyor sana milleti sorgulaman için? hangi vasıfla milletin konusunu hesabını sorguluyorsun. Report butonu var orada, şovunu yapma report et.
    Tamam
  • 19-09-2020, 00:39:15
    #48
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettim, off topic kategorisine nasıl dolu konular açmalıyız?

    Sizce dolu konu nedir?

    Ya da sizi neden ilgilendiriyor? Hoşunuza gitmiyorsa çıkın konudan illa yorum yapmak zorunda mısınız?
    Ya allah aşkına yormayalım bir birimizi sadece arkadaşın açtığı konulara Bak tamam açsın açmasın demiyorum ama yani bu kadar da değil.
  • 19-09-2020, 00:39:37
    #49
    Üyeliği durduruldu
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettim, off topic kategorisine nasıl dolu konular açmalıyız?

    Sizce dolu konu nedir?

    Ya da sizi neden ilgilendiriyor? Hoşunuza gitmiyorsa çıkın konudan illa yorum yapmak zorunda mısınız?
    cetinerboga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam
    Hocam kendisini tanıyorum, şimdi bişey söylerim de r10 ortamında küfür hakaret v.s. yasak
  • 19-09-2020, 00:40:40
    #50
    500 TL idi 2010 yılında sadecehosting firmasından almıştım.
    Direk aileme vermiştim.
  • 19-09-2020, 00:45:07
    #51
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya allah aşkına yormayalım bir birimizi sadece arkadaşın açtığı konulara Bak tamam açsın açmasın demiyorum ama yani bu kadar da değil.
    E güzel kardeşim sen neden yoruyorsun o zaman kendini? Hoşuna gitmediyse kendini yormayarak çık konudan 😂
  • 19-09-2020, 01:31:51
    #52
    Üyeliği durduruldu
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E güzel kardeşim sen neden yoruyorsun o zaman kendini? Hoşuna gitmediyse kendini yormayarak çık konudan 😂
    Hocam off topic kategorisinde off topic konusuna bunları yazıyorlar

    sonra diyorlar niye sinirlisin
    konuya girmek zorunda değil, ha belli ki rahatsız oluyorlar benden
    neden engellemiyorlar. Ne gerek var tartışmaya başka bir şeye
  • 19-09-2020, 01:34:29
    #53
    kendime sony ericsson T100 almıştım

  • 19-09-2020, 01:49:57
    #54
    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17imde ilk paramı kazanmıştım ve cluba gidip bir viski açmıştım hep merak etmiştim zaten viski açacak paran varsa ne kimliğe bakıyorla ne de yanında dam varmı diye..
    hocam var mı başka böyle 17'de yapılabilecek aktiviteler