semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak ettim, off topic kategorisine nasıl dolu konular açmalıyız?

Sizce dolu konu nedir?

Ya da sizi neden ilgilendiriyor? Hoşunuza gitmiyorsa çıkın konudan illa yorum yapmak zorunda mısınız?
cetinerboga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam
Hocam kendisini tanıyorum, şimdi bişey söylerim de r10 ortamında küfür hakaret v.s. yasak