• 14-09-2020, 14:43:10
    #10
    bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size 10 tane social media bayiliği gösteririm + trade verirseniz 10 tl bakiye yükleriz diye böyle bir mantık çok var.
    haksız trade puanı diye şikayet konusu açın o zaman hocam
  • 14-09-2020, 14:43:22
    #11
    Profilinde - trade olan insanla herkes iş yapmaya çekinir. Bu yüzden çoğunluk - trade yememek için işini özenle yapıyor. Dolandırma, yanlış hizmet gibi bir çok aksi durumun önüne geçiliyor diye düşünüyorum. Çoğunlukta + trade olmasının sebebi de bu diye düşünüyorum. Yaklaşık 1 aydır foruma üyeyim en az 20 üyeyle çeşitli konularda çalışmışımdır. Memnun olmadığı ya 1 ya da 2 iş olmuştur.
  • 14-09-2020, 14:44:11
    #12
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haksız trade puanı diye şikayet konusu açın o zaman hocam
    problem o deÄŸil hocam.
  • 14-09-2020, 14:52:27
    #13
    Teklif verip satın almamışsınız sonra - trade almışsınız. Benimde başıma gelse bende - veririm.
    Demekki sizin için önemsizmiş ama bu forumda ticaret yapan herkes için güvenilirlik açısından önemli.
  • 14-09-2020, 14:54:46
    #14
    Ticaret puanları iyi denetleniyor hocam. Şüpheli işlem gördüğünüzde işlemi rapor edip yetkililere bildirebilirsiniz. Benim fikrimce sadece alt limit biraz yükseltilse ortaya daha güzel sonuçlar çıkabileceği yönünde. Örneğin 25tl alt limit olması güzel olabilir.
  • 14-09-2020, 14:56:55
    #15
    rshcoosl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklif verip satın almamışsınız sonra - trade almışsınız. Benimde başıma gelse bende - veririm.
    Demekki sizin için önemsizmiş ama bu forumda ticaret yapan herkes için güvenilirlik açısından önemli.
    1 tradeden güvenilirlik benim için önemsiz olduğunu anladınız teşekkürler.