Profilinde - trade olan insanla herkes iş yapmaya çekinir. Bu yüzden çoğunluk - trade yememek için işini özenle yapıyor. Dolandırma, yanlış hizmet gibi bir çok aksi durumun önüne geçiliyor diye düşünüyorum. Çoğunlukta + trade olmasının sebebi de bu diye düşünüyorum. Yaklaşık 1 aydır foruma üyeyim en az 20 üyeyle çeşitli konularda çalışmışımdır. Memnun olmadığı ya 1 ya da 2 iş olmuştur.