Teklif verip satın almamışsınız sonra - trade almışsınız. Benimde başıma gelse bende - veririm.
Demekki sizin için önemsizmiş ama bu forumda ticaret yapan herkes için güvenilirlik açısından önemli.
1 tradeden güvenilirlik benim için önemsiz olduğunu anladınız teşekkürler.