bero adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 da tradeler ne kadar önemli ?
14
●345
- 14-09-2020, 14:43:22Profilinde - trade olan insanla herkes iş yapmaya çekinir. Bu yüzden çoğunluk - trade yememek için işini özenle yapıyor. Dolandırma, yanlış hizmet gibi bir çok aksi durumun önüne geçiliyor diye düşünüyorum. Çoğunlukta + trade olmasının sebebi de bu diye düşünüyorum. Yaklaşık 1 aydır foruma üyeyim en az 20 üyeyle çeşitli konularda çalışmışımdır. Memnun olmadığı ya 1 ya da 2 iş olmuştur.
- 14-09-2020, 14:44:11problem o değil hocam.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2020, 14:54:46Ticaret puanları iyi denetleniyor hocam. Şüpheli işlem gördüğünüzde işlemi rapor edip yetkililere bildirebilirsiniz. Benim fikrimce sadece alt limit biraz yükseltilse ortaya daha güzel sonuçlar çıkabileceği yönünde. Örneğin 25tl alt limit olması güzel olabilir.
- 14-09-2020, 14:56:551 tradeden güvenilirlik benim için önemsiz olduğunu anladınız teşekkürler.rshcoosl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle