• 11-09-2020, 23:51:02
    #1
    Dostalr telegramda yardmlaşma grubu açmıştık biz insanlar faydalansın diye trendyol 100TL yollayacağına 400TL 200TL 300TL yollamış bazı kişilere bu arkadaşlar da bu parayı harcıyor ben diyorum harcamayın o parayı alırlar faizi ile ama kimse dinlemiyor . Az uz değil arkadaşlar çok kişiye atılmış bu paralar çok garip. Trendyol bu parayı almaz mı bu arkadaşlardan ?
  • 11-09-2020, 23:56:21
    #2
    Vay arkadaş ya hiç önemsememiştim bu kampanyayı..
  • 11-09-2020, 23:56:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
  • 12-09-2020, 00:04:35
    #4
    kimsenin parası kimsede kalmaz. Her işin suyunu çıkarttıkları için, kurunun yanında yaş ta yanacak.
    Forumlarda link paylaşanlar, 30 hesap kastım diyenler ne yapacak acaba ben onu merak ediyorum
    trendyol yine pr'ını yaptı, şimdi davalarla pr'ını yapar tertemiz.
  • 12-09-2020, 00:04:47
    #5
    zenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boru değil ki koskoca Trendyol hakkını bırakmaz. Anlatamıyorum ama beni suçlu çıkarıyor millet
  • 12-09-2020, 00:21:43
    #6
    Trendyol dava acacakmis gsgsgsg parayı gönderen onlar zaten zorla mı aldık veya çaldık
  • 12-09-2020, 00:33:26
    #7
    80 TL yüklemişlerdi 40 geri aldılar