Dostalr telegramda yardmlaşma grubu açmıştık biz insanlar faydalansın diye trendyol 100TL yollayacağına 400TL 200TL 300TL yollamış bazı kişilere bu arkadaşlar da bu parayı harcıyor ben diyorum harcamayın o parayı alırlar faizi ile ama kimse dinlemiyor . Az uz değil arkadaşlar çok kişiye atılmış bu paralar çok garip. Trendyol bu parayı almaz mı bu arkadaşlardan ?