• 11-09-2020, 18:22:12
    #10
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merkez bankasının tüm dövizlerini sattılar. Şu anda turizmden gelecek paraya büyük ihtiyaç duyuyor hükümet. O yüzden saklanıyor vaka sayıları. Bir oteli karantinaya alsalar tüm rezervasyonlar iptal olur biliyorlar. Sırf bunun için saklıyorlar. 1-2 milyar dolar için senin benim canımı tehlikeye atıyor bu devlet. Geçen de başka konuda da yazdım. Rus gazetelerinde yayınlandı. Rus polisi Turkiye'den tatilden dönenlere evlerine gidip ateş ölçümü ve test yapıyormuş zorunlu karantina emri veriyormuş. Karantinaya uymayanları takip edip ceza kesiyormuş.
    Aynen hocam, wuhan gibi olsun ülke döviz kurtaracakmı bakalım..
  • 11-09-2020, 18:40:15
    #11
    neresi negatif ki?
    olağan bir şey ülkemiz için. tatil yerlerinde personel harici maske takan siperlik takan yok ki.

    o nedenle öncesi sonrası tatil risk maalesef
  • 11-09-2020, 19:41:24
    #12
    4 yıldızlı bir şehir otelinde çalışıyorum. Bu hafta 3 personelde korona çıktı. Test yapılsa 50 personelin 30u pozitif çıkar. Böyle bir dönemde tatil yapmayı düşünenin, zorunlu olmadıkça evden çıkanın aklına yanayım.