4 yıldızlı bir şehir otelinde çalışıyorum. Bu hafta 3 personelde korona çıktı. Test yapılsa 50 personelin 30u pozitif çıkar. Böyle bir dönemde tatil yapmayı düşünenin, zorunlu olmadıkça evden çıkanın aklına yanayım.