• 07-09-2020, 12:22:14
    #1
    merhaba arkadaşlar ben her sabah bu sorunu yaşıyorum kalktığımda direk midem bulanıyor eğer ki birşeyler atıştırmazsam ölürüm yani o derece ağrıyor.
    doktora gideceğim fakat hastanelere bu sebeble girmek mantıksız geliyor vakalar bu kadar ciddiyken en yakın hastane pandemi hastanesi .

    Bunun sebebi ne olabilir ne önerirsiniz sabahları bu ağrı ve mide bulantısı yüzünden uyanmak istemiyorum sadece sabahları değil 1 saat aç duramıyorum midem ağrıyo ve bulanıyor.
  • 07-09-2020, 12:25:02
    #2
    Aslında bu alışkanlık olmuş bünye buna almış ben mesela her sabah mutlaka balgam atarım sigara icmedigim halde
  • 07-09-2020, 12:25:11
    #3
    Kilonuz kaç?
  • 07-09-2020, 12:26:25
    #4
    1 limonu ılık suya sıkıp içmeyi alışkanlık haline getirin, zamanla mideniz rahatlar
  • 07-09-2020, 12:27:06
    #5
    Hocam Burada Her Kafadan Bir Ses Çıkar (Yanlış Anlaşılmasın Herkes Kendinden Yorumlar) En Sağlıklısı Hastaneye Gitmeden Sağlık Ocağına Başvurmanız. Bu bir hastalıkta olabilir, içgüdüsel bir durumda.
  • 07-09-2020, 12:27:28
    #6
    Kurumsal Üye
    Aynı şeyi 3 ay yaşamak biri olarak kesinlikle gastrit başlangıcı diyebilirim. Bilinçsiz ilaç kullanımı yıllarca üstüne acı süs biberi derken birgün benimde öyle oldu. 3 ay boyunca uğraştım şükür şuan iyiyim
    Endeskopide mide iç kısmım yanmış iltihap olmuştu ilaçlarla felan düzelttim misal şimdi birşeyleri aşırı yiyince yağlı vs çok hafif ağrıyor. Size tavsiyem çubuk kraker alın tuzlu mide bulanınca yiyin inanın ilaçtan daha etkili 10 dakikada rahatlatır ağrı vs kalmaz.
  • 07-09-2020, 12:28:42
    #7
    Aç karınla bir yemek kaşığı tahin yut bulantı içinde metramix iç ağrı kesici falan kullanma muhtemelen ülserin var. Geçmezse'de özel hastaneye git mide edoskopi çektir. Sağlık ocağına da gidip gaviscon yazdırabilirsin. Geçmiş olsun Allah Şifa Versin !

    NOT ; Doktor değilim
  • 07-09-2020, 12:30:37
    #8
    Küçükken bende bu sorun hep vardı bünye kahvaltıya alışınca böyle oluyor
  • 07-09-2020, 12:33:06
    #9
    Hocam ben enterogermina iciyordum. Rahatlatiyordu.