Aynı şeyi 3 ay yaşamak biri olarak kesinlikle gastrit başlangıcı diyebilirim. Bilinçsiz ilaç kullanımı yıllarca üstüne acı süs biberi derken birgün benimde öyle oldu. 3 ay boyunca uğraştım şükür şuan iyiyim

Endeskopide mide iç kısmım yanmış iltihap olmuştu ilaçlarla felan düzelttim misal şimdi birşeyleri aşırı yiyince yağlı vs çok hafif ağrıyor. Size tavsiyem çubuk kraker alın tuzlu mide bulanınca yiyin inanın ilaçtan daha etkili

10 dakikada rahatlatır ağrı vs kalmaz.