• 06-09-2020, 19:21:40
    #19
    Adamlar marsta krater keşfedip altında su yatağı buluyorlar hemen sonra bu su yatağına ulaşıp prop gönderiyorlar ve suyu analiz ediyorlar sen de diyorsun ki mafya lazım.Teknoloji bilim lazım boş adam değil gece sokakta şahinleri çekip oyun havası dinliyorlar son ses sonra da diyoruz ki ülke gelişmiyor niye gelişsin ki yemin ediyorum yine iyi ayakta kalıyoruz bu kadar boş ve hiçbir şey üretmeyen insanlara rağmen.
  • 06-09-2020, 19:23:09
    #20
    bizim kadirlide vardı


    https://www.youtube.com/watch?v=tiYpQk4n94w
  • 06-09-2020, 19:25:57
    #21
    Çakır'ı severdim ama bir dizi karakteri olarak severdim. Karakter dizide ölünce cenaze namazı kılınmasıyla olayın cılkı çıktı. 16 yıl sonra hâlâ böyle düşüncelere gark olunuyor olması her ne kadar karakterin başarısı olsa da, maalesef mafyaya özendirmenin de başarısı olduğu için ülkecek başarımız değil başarısızlığımızdır. Aynı adamlara özenip arkadaşının kafasını kesen, mafya olmaya özenip hayatını yakan çocuklar/gençler de gördü bu ülke. Bu ülkeye eli silah tutan değil, eli kalem tutanlar lazım.
  • 06-09-2020, 20:54:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bolca var zaten.
  • 06-09-2020, 22:48:59
    #23
    lazım kardeşim lazım nasıl olsa biz de film/dizi dünyasında yaşıyoruz neden olmasın