Çakır'ı severdim ama bir dizi karakteri olarak severdim. Karakter dizide ölünce cenaze namazı kılınmasıyla olayın cılkı çıktı. 16 yıl sonra hâlâ böyle düşüncelere gark olunuyor olması her ne kadar karakterin başarısı olsa da, maalesef mafyaya özendirmenin de başarısı olduğu için ülkecek başarımız değil başarısızlığımızdır. Aynı adamlara özenip arkadaşının kafasını kesen, mafya olmaya özenip hayatını yakan çocuklar/gençler de gördü bu ülke. Bu ülkeye eli silah tutan değil, eli kalem tutanlar lazım.