Her şeyi sana yazdım..! [Bende Sana]
12
●311
- 06-09-2020, 18:50:31Ben bu mesajı gördüğümde nedendir bilinmez hemen şuna bağlıyorum.

R10: Her şeyi sana yazdım.
Benim cevap: Geceyi Sana Yazdım.
https://www.youtube.com/watch?v=8UjkMsJZ9LA - 06-09-2020, 18:52:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Her seferinde ulen hatuna denk gelmese bari diye iç geçiriyorum
açıklasan da iş zor yani
- 06-09-2020, 18:53:18haha bu çok iyiymişGrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıklasan da iş zor yani