• 06-09-2020, 18:24:30
    #10
    Ahalinin durumu çok vahim otomatiğe bağlamış. İbreti alem için konu burada dursun r10 üyeleri görsün kaldırmayacağım ve düzenlemeyeceğim
  • 06-09-2020, 18:50:31
    #11
    Ben bu mesajı gördüğümde nedendir bilinmez hemen şuna bağlıyorum.

    R10: Her şeyi sana yazdım.

    Benim cevap: Geceyi Sana Yazdım.

    https://www.youtube.com/watch?v=8UjkMsJZ9LA
  • 06-09-2020, 18:52:03
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her seferinde ulen hatuna denk gelmese bari diye iç geçiriyorum açıklasan da iş zor yani
  • 06-09-2020, 18:53:18
    #13
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her seferinde ulen hatuna denk gelmese bari diye iç geçiriyorum açıklasan da iş zor yani
    haha bu çok iyiymiş