Ben bu mesajı gördüğümde nedendir bilinmez hemen şuna bağlıyorum.

R10: Her şeyi sana yazdım.

Benim cevap: Geceyi Sana Yazdım.

https://www.youtube.com/watch?v=8UjkMsJZ9LA