Konu
Her şeyi sana yazdım..! [Bende Sana]
06-09-2020, 18:50:31
#11
Pipocu
Ben bu mesajı gördüğümde nedendir bilinmez hemen şuna bağlıyorum.
R10: Her şeyi sana yazdım.
Benim cevap: Geceyi Sana Yazdım.
https://www.youtube.com/watch?v=8UjkMsJZ9LA