• 06-09-2020, 14:53:04
    #10
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı gemideyiz hocam, biz geminin küreklerini çekiyoruz.
    Bak bu iyiydi 🤣
  • 06-09-2020, 14:53:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda siyasi konular ban sebebidir. Hocam
    neresi siyasi bunun? hangi parti eleştirilmiş?bu kadar korkak olmayın sizler kurtulus savasında çarıkla ülkesini kurtaran milletin evlatlarısınız.
  • 06-09-2020, 14:54:26
    #12
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda siyasi konular ban sebebidir. Hocam
    Ben ortada siyasi bir konu göremiyorum (en azından sizin düşündüğünüz şekilde).
  • 06-09-2020, 14:55:02
    #13
    Korona için yurtdışı olsun yurtiçi olsun binlerce vatandaş için kaldırıldı bu uçaklar. Dünyanın diğer köşelerinden vatandaşlar getirildi ülkeye. “Sağlıkta devrim” kavramı şaka değil. Geçen gün Başakşehir Şehir hastahanesine gittim inanılmaz bir hastane özel hastanelere bin basar. Gram ücret almıyorlar ayrıyetten. Zamanı gelir sizin için benim içinde kalkar o uçak. Allah kimseye nasip etmesin tabi.
  • 06-09-2020, 14:55:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz şeyler normal vatandaşlarada sağlanıyor
    Normal vatandaş mı 😊 ah ah insanlara diyorum ki, kalkar kalkmaz ATV izlemeyin. Yoğun bakımlarda yer yok. Azıcık yandaş değil de doğru haber izleyin. Yoğun bakımda yer olmayıp da 5 hastahane gezip ölen dedeler var. Lütfen vicdan diyorum.
  • 06-09-2020, 14:55:51
    #15
    Bu gemide yanlızca sen ve ailene değer ver bunu hiç bir zaman unutma gerisi yalandır.
  • 06-09-2020, 14:56:03
    #16
    İsveçten özel uçakla alınan koronalı hasta m.vekili yakını mıydı? Bu hizmetler imkanlar doğrultusunda bütün vatandaşlara açıktır. Bu tarz haberlere itimat ederek kendi kendinizi 2. sınıf insan yerine koyarsınız.
  • 06-09-2020, 14:58:01
    #17
  • 06-09-2020, 14:58:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korona için yurtdışı olsun yurtiçi olsun binlerce vatandaş için kaldırıldı bu uçaklar. Dünyanın diğer köşelerinden vatandaşlar getirildi ülkeye. “Sağlıkta devrim” kavramı şaka değil. Geçen gün Başakşehir Şehir hastahanesine gittim inanılmaz bir hastane özel hastanelere bin basar. Gram ücret almıyorlar ayrıyetten. Zamanı gelir sizin için benim içinde kalkar o uçak. Allah kimseye nasip etmesin tabi.
    Allah'tan birazcık korkun var mı senin, rakamlara baktın mı, hergun 20 dediğin rakam 100'ün üzerinde. Halkı kandırıyorlar, algı ile hergun farklı bir yörüngeye taşıyorlar. Bırakın artık hükümetçilik oynamayı. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. O çıkanların hepsi reklam. Çünkü sadece at gözlüğü ile bakıyorsun.