Korona için yurtdışı olsun yurtiçi olsun binlerce vatandaş için kaldırıldı bu uçaklar. Dünyanın diğer köşelerinden vatandaşlar getirildi ülkeye. Sağlıkta devrim kavramı şaka değil. Geçen gün Başakşehir Şehir hastahanesine gittim inanılmaz bir hastane özel hastanelere bin basar. Gram ücret almıyorlar ayrıyetten. Zamanı gelir sizin için benim içinde kalkar o uçak. Allah kimseye nasip etmesin tabi.
Allah'tan birazcık korkun var mı senin, rakamlara baktın mı, hergun 20 dediğin rakam 100'ün üzerinde. Halkı kandırıyorlar, algı ile hergun farklı bir yörüngeye taşıyorlar. Bırakın artık hükümetçilik oynamayı. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. O çıkanların hepsi reklam. Çünkü sadece at gözlüğü ile bakıyorsun.