Bu tarz şeyler normal vatandaşlarada sağlanıyor
Normal vatandaş mı 😊 ah ah insanlara diyorum ki, kalkar kalkmaz ATV izlemeyin. Yoğun bakımlarda yer yok. Azıcık yandaş değil de doğru haber izleyin. Yoğun bakımda yer olmayıp da 5 hastahane gezip ölen dedeler var. Lütfen vicdan diyorum.