• 04-09-2020, 18:43:08
    #1
    Merhaba, ehliyet almak istiyorum ama hayattımda 1 kere bile arabaya binmedim nasıl kolay bir şekilde gecebilir yeni ehliyet alan arkadaşlar tavsiye verirse sevinirim l park 2 tuba arası falan zor kalabilirim diye korkuyorum
  • 04-09-2020, 18:43:58
    #2
    Basit hocam onların tek tek taktiği var 1 hafta dersr git alışırsın
  • 04-09-2020, 18:44:17
    #3
    Konunun takipçisiyim +1
  • 04-09-2020, 18:44:42
    #4
    Direksiyon dersini dikkatli dinlersen geçersin
  • 04-09-2020, 18:45:45
    #5
    oguzhanyalcin11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit hocam onların tek tek taktiği var 1 hafta dersr git alışırsın
    hocam araba'nın kaputun için neler var biliyorum ve bagaj da neler var biliyorum korktuğum l park parerler park 2 tuba park etme zor ondan korkuyorum
  • 04-09-2020, 18:47:54
    #6
    slymndemirbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direksiyon dersini dikkatli dinlersen geçersin
    hocam heyecan ve stres hatsafada biraz zor gibi geliyor
  • 04-09-2020, 18:47:58
    #7
    Hocam ehliyete yazildiysaniz zaten uzun bi süre hoca size öğretiyor, 1-2 güne alişirsiniz en zor nokta parktır parki gecerseniz gerisi bişe değil zaten
  • 04-09-2020, 18:49:03
    #8
    Hocam sınav için geçmiş senenin sorularını çözerseniz Halledersiniz. Direksiyondan korkuyorsanız illa ki bir tanıdıktan özel ders almanız gerekiyor. Oradaki pratik inanın yetmiyor. B sınıfı ehliyet sahibiyim ama araç sürmeyi biliyor musun diye sorsanız bilmiyorum olur cevabım.
  • 04-09-2020, 18:49:25
    #9
    Araba sürmeyi iyi bilen birini alıp gidip bir araba kiralıyorsun kendi araban varsa ve kıyabiliyorsan o da olur. Daha sonra sınav güzergahına gidip çalışmalara başlıyorsun bir gün boyunca yeterli seviyede pratik yaparsan ve sınavda da kurallara özen gösterip sinyal vs unutmazsan halledersin ben ilk seferde aldım ama bende önce sınava daha önce girmiş olan 4 kişi vardı.Büyük bir hatada direkt elerler sakin ol ve kurallara özen göster hallolur zaten