Merhaba, ehliyet almak istiyorum ama hayattımda 1 kere bile arabaya binmedim nasıl kolay bir şekilde gecebilir yeni ehliyet alan arkadaşlar tavsiye verirse sevinirim l park 2 tuba arası falan zor kalabilirim diye korkuyorum