Merhaba herkese, küçükken Amerikada yaşamış, İngilizcesi çok üst seviye olan yakın bir kız arkadaşıma r10'dan iş arıyorum. Üniversite öğrencisi kendisi ve bu ara paraya çok ihtiyacı var. Ben panel işleriyle uğraşıyorum o yüzden bi yol bulamadım, sizce ne yapabilir r10'dan nasıl iş bulabilirim ona. İngilizce makale, çeviri vs düşündüm ben ama iş vermek isteyen olur mu acaba. Ben kendim tamamen kefilim bu arada, asla kötü bir durum yaşanmayacağının garantisini verebilirim çünkü melek gibi bi kız hiçbir kötülüğü olmamıştır hayatta.
Bir de ricam çeviri, makale gibi işler gelirse ben kendisinin numarasını vereceğim ancak benim böyle onun için iş aradığımı bilmesin, mahcup olmasını istemiyorum. "Öyle konuşuyorduk Ömer sizi önerdi" gibi şeyler söylerseniz çok memnun olurum (eğer iş olursa tabi)
Bunun dışında da bu arkadaşım için tüm iş önerilerine ve işlere açığım, profilimdeki whatsapptan ya da r10 özel mesajdan ve ya buraya yorum bırakarak 7/24 ulaşabilirsiniz.
Şimdiden teşekkürler herkese, iyi günler.
Amerikada Yaşamış Olan Yakın Kız Arkadaşıma İş
16
●510
- 04-09-2020, 12:20:35Lisede Türkiye'ye geldi hocam, küçükken Amerikada yaşadıhelper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2020, 12:23:06Amerika'da yaşayan değil de, yaşamış olan diyerek değiştirirseniz yanlış anlaşılmaların önüne geçebilirsinizOAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de ilk o şekilde anladım
- 04-09-2020, 12:24:24Yaşayan geçmiş zamanda kullanılmıyor mu hocam, Türkçem yetmedi sanırım (:ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden orada yaşayan* gibi - 04-09-2020, 12:24:37Üyeliği durdurulduhocam size tavsiyem şu yönde olacakOAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 adet para kazanmalı youtube kanalı alın kendisine ingilizce 1 kategori bulun kendisine
o videoları çeksin ingilizce dile yönelik
oyun videoları çekebilir mesela pubg mobile ama dil ingilizce olmalı yoksa para kazanmayı uzun bi süre unutun - 04-09-2020, 12:27:57yalnız kefil olayı insanlıkta olabilir melek gibi bir insan olabilir,
ama iş yapmaya geldi mi melek gibi insan olmasının bir önemi kalmıyor işi becerebilmesi gerekiyor.
yetkinliği neyse o konuda kendisi ilerlesin sonuçta amerika görmüş bir insanın ufku burada bir çok insandan daha öndedir.
iş başka arkadaşlık başkadır... - 04-09-2020, 12:30:36Öyle tabiki hocam, demek istediğim sorun olursa eğer ben kefilim bi sorun yaşamazsınız asla anlamında yazdım zaten, her şeyi üstüme alırım hiçbir problem yok.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama dediğim gibi en mantıklısı makale ve çeviri gibi konular açmak sanırım
Ben de ilk o şekilde anladım