Yani şurada yazsan siyaset yapıyo olursun ama kim doldurdu bunları be kardeşim ?
Açın önceki açıklamalarına bakın , birlikte fotoğraf çekildiği insanlara bakın.
Tarikatlerin cemaatlerin böyle yurtların önünü açan bu hükümettir.
Bu daha duyulanlar yani daha hangi yurtta niceleri yaşanıyor şuan bile , baba kabul etseydi kızımı size vereyim hocam deseydi veya kapatsaydı konuyu bu olay duyulmaz kapatılır giderdi.
Kabul edenler yok mu zannediyorsunuz ? beyni yıkananlar yok mu ?
Tarikatlerin her türlüsü kötüdür ve kapatılmalıdır.
Dinini yaşamak için tarikate ihtiyacın yok.
Adım başı camii var , camiye gidin.
kesinlikle katılmıyorum
her tarikat bir topluluktur
kimse kimseyi diyanet topluluğuna katılmaya mecbur edemez, kim nereye isterse oraya katılır
bugün de dün de sapkın tarikatlar hep vardı ve olacakta
insan allını ve iradesini kullanmadıktan sonra gittiği yerin pek önemi yok