Yani şurada yazsan siyaset yapıyo olursun ama kim doldurdu bunları be kardeşim ?
Açın önceki açıklamalarına bakın , birlikte fotoğraf çekildiği insanlara bakın.

Tarikatlerin cemaatlerin böyle yurtların önünü açan bu hükümettir.

Bu daha duyulanlar yani daha hangi yurtta niceleri yaşanıyor şuan bile , baba kabul etseydi kızımı size vereyim hocam deseydi veya kapatsaydı konuyu bu olay duyulmaz kapatılır giderdi.
Kabul edenler yok mu zannediyorsunuz ? beyni yıkananlar yok mu ?

Tarikatlerin her türlüsü kötüdür ve kapatılmalıdır.

Dinini yaşamak için tarikate ihtiyacın yok.
Adım başı camii var , camiye gidin.