Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yani şurada yazsan siyaset yapıyo olursun ama kim doldurdu bunları be kardeşim ?
Açın önceki açıklamalarına bakın , birlikte fotoğraf çekildiği insanlara bakın.
Tarikatlerin cemaatlerin böyle yurtların önünü açan bu hükümettir.
Bu daha duyulanlar yani daha hangi yurtta niceleri yaşanıyor şuan bile , baba kabul etseydi kızımı size vereyim hocam deseydi veya kapatsaydı konuyu bu olay duyulmaz kapatılır giderdi.
Kabul edenler yok mu zannediyorsunuz ? beyni yıkananlar yok mu ?
Tarikatlerin her türlüsü kötüdür ve kapatılmalıdır.
Dinini yaşamak için tarikate ihtiyacın yok.
Adım başı camii var , camiye gidin.