Maalesef durum böyle. İş alıyorum diyelim, yapamayacağımı anladığımda kıvırmadan söylüyorum, sorun şundan kaynaklanıyor olabilir buna yoğunlaşın diyorum. Adam 'yani?' diyor. herkes mafya babası sanalda 😄
İnsan kaba olmaya görsün işte; ne yapacaksınız. Müzmin bir dert.
Hele grafikerseniz ayrı bir sorun olur Sık sık müşteriyle irtibatta olmak gerektiği için.
- Logoyu bir tık daha mı büyütsek
+ Tabi buyrun
- Yoh ya eskisi iyiydi öyle kalsın
Grafik tasarım mezunuyum. Hiç unutmam. Üniversite çevresinde Bi iş aldık, tabela tasarımı işe ilgili. İş aldığımız kişi baya tüm esnafı tanıyordu. Size iş bağlayım %80'i benim diyordu.