neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hele grafikerseniz ayrı bir sorun olur Sık sık müşteriyle irtibatta olmak gerektiği için.

- Logoyu bir tık daha mı büyütsek
+ Tabi buyrun
- Yoh ya eskisi iyiydi öyle kalsın
Grafik tasarım mezunuyum. Hiç unutmam. Üniversite çevresinde Bi iş aldık, tabela tasarımı işe ilgili. İş aldığımız kişi baya tüm esnafı tanıyordu. Size iş bağlayım %80'i benim diyordu.