• 01-09-2020, 22:26:37
    #1
    az önce polis karakolundan arandım ve 4 yıl önce çalınan motorumun bulunduğu söylendi. öncelikle çok mutluyum ancak bazı sorularım var, 4 yıl geçtiği için o motorun ruhsatı nerede bilmiyorum, teslim alırken sıkıntı olur mu? ikinci olarak çalan kişiden şikayetçi olmam şart mı, çünkü aylarca dava sürecek vs ve git gel uğraşmak istemiyorum, hapis cezası çıkmaz çünkü büyük ihtimal. son olarak Büyükçekmece polis karakolu amirliğine bahçelievler tarafından nasıl erişim sağlarım, şimdiden teşekkürler 😊
  • 01-09-2020, 22:28:07
    #2
    Davaya gitmek zorunda değilsiniz, şikayetçi olun ki yarın başka bir şeyinizi çalmasın.
  • 01-09-2020, 22:28:10
    #3
    Sen dua et 4 yıl önce bulunup sana şimdi haber verilmesin. 4 yıllık otopark ücreti ödersin
  • 01-09-2020, 22:30:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen dua et 4 yıl önce bulunup sana şimdi haber verilmesin. 4 yıllık otopark ücreti ödersin
    Show haberden izleriz sonra arkadaş çok haklı
  • 01-09-2020, 22:30:31
    #5
    4 yıl sonra motor kendi gelmiştir yeter bu kadar diyip
  • 01-09-2020, 22:36:30
    #6
    dostlar motor zaten 2015 modeldi ve sıfır almıştım, çalan da iyi kullandıysa şuan piyasası 6-7 bin arası. ayrıca otopark konusunu bende düşündüm, 4-5 bin lira otopark parası çıkarsa almam motoru, trafikten düşürürüm en fazla.
  • 01-09-2020, 22:37:23
    #7
    Hurdaya çıkınca atmışlar bi köşeye zaar😂
  • 01-09-2020, 22:44:50
    #8
    Motorun sadece motorunu bulmuş olabilirler. Durumunu öğrendin mi?
    Arkadaşımın araba 5 sene sonra bulundu, 6.300 TL.odedi ne için hiçbir fikrim yok. Bulundu dedikleri arabayı hurdaya çıkartmışlar sadece kaputun belli kısımlari kalmış döşeme dahil her tarifini bicaklamislardi
  • 10-09-2020, 08:32:50
    #9
    benim motoru parçalamışlar ve motor numaramı çöp bi mondial motora çakmışlar. yalnız işlem yapan polis arkadaşlar nasıl bu kadar dikkatsiz davrandı cidden hayret. benim çalınan motorum yuki yb150T modeliydi ve siyah beyazdı, bulduk dedikleri motor turuncu gri 125 lik külüstür bi mondial. karakolda daha motoru görmeden ifade verirken bu benim motorum değil amirim diyorum, polis bana yok kardeşim senin motor o boyamışlar falan diyor. e ama benimki 125lik değil diyorum, tamam ruhsata 125 işlemişlerdir normalde 150 liktir diyor, ruhsata ben işlettim halbuki 150 lik olarak.

    yani arkadaşlar sonuç olarak, sırf motor numarası bana ait dediler diye tam 1 gün uğraştım işlemlerle vs ve sonuç olarak motor benim olmadığı için elim bomboş bir şekilde eve döndüm.