az önce polis karakolundan arandım ve 4 yıl önce çalınan motorumun bulunduğu söylendi. öncelikle çok mutluyum ancak bazı sorularım var, 4 yıl geçtiği için o motorun ruhsatı nerede bilmiyorum, teslim alırken sıkıntı olur mu? ikinci olarak çalan kişiden şikayetçi olmam şart mı, çünkü aylarca dava sürecek vs ve git gel uğraşmak istemiyorum, hapis cezası çıkmaz çünkü büyük ihtimal. son olarak Büyükçekmece polis karakolu amirliğine bahçelievler tarafından nasıl erişim sağlarım, şimdiden teşekkürler 😊