Merhaba arkadaşlar yarın Allah nasip ederse şirket kurulum işlemlerini başlatacağım, fakat şöyle bir sorunum var. Öğrencilik hayatım yeni bitti ve ailemin yanına döndüm. Şuan kirada oturuyoruz.
Sorum şu şekilde:Ben peder bey ile evin bir odası için anlaşsam hiç ev sahibi filan katmadan direk bir odayı bana kiralayabilir mi ? Bunun hukuksal açıdan vs. bir sakıncası var mıdır ?
Özet: Babam ile 1 oda için kira sözleşmesi yapabilir miyim ?
Home Ofis ve Kira Sözleşmesi
18
●649
- 31-08-2020, 23:08:46
- 31-08-2020, 23:12:05Üyeliği durdurulduSadece sanal ofis kiralayarak şahış şirketi açsak ilk masraflar hariç aylık sadece muhasebe ve açık kalma giderini 500tl veya daha altına çekebilirmiyiz acaba
- 31-08-2020, 23:13:02Furkanbey7821 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhasebecine ne kadar veriyorsunki?
