Merhaba arkadaşlar yarın Allah nasip ederse şirket kurulum işlemlerini başlatacağım, fakat şöyle bir sorunum var. Öğrencilik hayatım yeni bitti ve ailemin yanına döndüm. Şuan kirada oturuyoruz.

Sorum şu şekilde:Ben peder bey ile evin bir odası için anlaşsam hiç ev sahibi filan katmadan direk bir odayı bana kiralayabilir mi ? Bunun hukuksal açıdan vs. bir sakıncası var mıdır ?

Özet: Babam ile 1 oda için kira sözleşmesi yapabilir miyim ?