• 30-08-2020, 08:17:48
    #55
    Bu zamdan sonra bunun üzerinden indirim yapılacak büyük ihtimalle, ÖTV indirimi diye. Şaka gibi resmen.... Geçmiş olsun.
  • 30-08-2020, 08:35:50
    #56
    Geçmiş mesajlarıma bakın.
    Defalarca Eylül ayında ikinci el %20 artacak demiştim.

    Bunlar iyi günlerimiz
  • 30-08-2020, 09:06:41
    #57
    R10 Sigortacısı
    Maaşınızı araba ile mi alıyorsunuz?
  • 30-08-2020, 09:14:10
    #58
    Yine Merkel mi kiskandi bizi
  • 30-08-2020, 09:26:47
    #59
    Başkanlık gelsin uçacağız dediler. Şaka değil gerçekmiş meğerse kemerlerinizi bağlayın bu daha başlangıç 😃 Tabi şaka bir yana ne var biliyor musunuz dostlar, üzülmüyorum. Vallahi billahi zerre üzülmüyorum. Kurunun yanında yaş da yanıyor ama üzülmüyorum. Müstahak bu millete. Uçacağız diyip oyunu aldıkları bu millete müstahak. Hak ediyoruz biz bunları milletçe. Kimse kızmasın bana biz seçmedik mi bu adamları ?
    Verdik yetkiyi eline, çevirip duruyor ülkeyi o yana bu yana. Şikayet etmeyin bir arkadaşın dediği gibi, boğazından bir lokma ekmek geçiyor diye şükret. İlerde daha kötüsü olacak....
    (Edit: Vicdanım rahat bir kez bile oy vermedim çok şükür)
  • 30-08-2020, 09:31:47
    #60
    Şubat ayında 213.000 TL ye aldığım 0 SUV şuan 340.000 TL. Bu nasıl bir piyasadır? Ben şimdi bu arabayı almayan taraf olsam param yüzde 55 değer mi kaybedecekti ki kaybettide zaten satmak istesem alabileceğim alternatifler aynı. Yani anlayamıyorum ertan!Bir diper aracımı geçen ay 2012 araç 140k etmez dedim fazla para dedim satmadım, şuan sarı sitede benimkinden kötüler 180k yazık be kardeş...Ki bu daha bu zam gelmemiş fiyatları pazartesi biri 380 olur biri 200...harbi saçma
  • 30-08-2020, 09:32:50
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Hükümet konuya acilen eğilmeli, hemde çok acil.
  • 30-08-2020, 09:34:28
    #62
    UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkanlık gelsin uçacağız dediler. Şaka değil gerçekmiş meğerse kemerlerinizi bağlayın bu daha başlangıç 😃 Tabi şaka bir yana ne var biliyor musunuz dostlar, üzülmüyorum. Vallahi billahi zerre üzülmüyorum. Kurunun yanında yaş da yanıyor ama üzülmüyorum. Müstahak bu millete. Uçacağız diyip oyunu aldıkları bu millete müstahak. Hak ediyoruz biz bunları milletçe. Kimse kızmasın bana biz seçmedik mi bu adamları ?
    Verdik yetkiyi eline, çevirip duruyor ülkeyi o yana bu yana. Şikayet etmeyin bir arkadaşın dediği gibi, boğazından bir lokma ekmek geçiyor diye şükret. İlerde daha kötüsü olacak....
    (Edit: Vicdanım rahat bir kez bile oy vermedim çok şükür)
    Maalesef aynen öyle
  • 30-08-2020, 10:01:14
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşecek derken yükselmesi kötü oldu..
    Yükselmedi ki
    Düşük fiyatlardaki araçlar ucuzlayacak matrah yükseltildi araç fiyatı değil.