UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başkanlık gelsin uçacağız dediler. Şaka değil gerçekmiş meğerse kemerlerinizi bağlayın bu daha başlangıç 😃 Tabi şaka bir yana ne var biliyor musunuz dostlar, üzülmüyorum. Vallahi billahi zerre üzülmüyorum. Kurunun yanında yaş da yanıyor ama üzülmüyorum. Müstahak bu millete. Uçacağız diyip oyunu aldıkları bu millete müstahak. Hak ediyoruz biz bunları milletçe. Kimse kızmasın bana biz seçmedik mi bu adamları ?
Verdik yetkiyi eline, çevirip duruyor ülkeyi o yana bu yana. Şikayet etmeyin bir arkadaşın dediği gibi, boğazından bir lokma ekmek geçiyor diye şükret. İlerde daha kötüsü olacak....
(Edit: Vicdanım rahat bir kez bile oy vermedim çok şükür)
Maalesef aynen öyle