Şubat ayında 213.000 TL ye aldığım 0 SUV şuan 340.000 TL. Bu nasıl bir piyasadır? Ben şimdi bu arabayı almayan taraf olsam param yüzde 55 değer mi kaybedecekti ki kaybettide zaten satmak istesem alabileceğim alternatifler aynı. Yani anlayamıyorum ertan!Bir diper aracımı geçen ay 2012 araç 140k etmez dedim fazla para dedim satmadım, şuan sarı sitede benimkinden kötüler 180k yazık be kardeş...Ki bu daha bu zam gelmemiş fiyatları pazartesi biri 380 olur biri 200...harbi saçma