
3500 Euro'nun 30 bin TL olması...
110
●4.783
- 30-08-2020, 01:18:53Arkadaşlar Almanya'da yaşayan internet üzerinden ayda yılda sohbet ettiğim bir çocukla yine sohbet ediyoruz ve bana babasının 3500 Euro bozdurup karşılığında 30 bin TL aldığını anlattı. Başımdan aşağıya soğuk su döküldü sanki dondum kaldım. Gerçekten hayali bile çok farklı. Ben ekonomiden anlayan bir insan değilim, belki yanlış düşünüyor olabilirim, taşlayacaklar çıkabilir beni, bilgisiz olduğum bir konuda başlık açmamam gerekiyor belki bunun için de özür dilerim. Ama paylaşmadan da edemedim çünkü bana kalırsa şu durum bile bence çok kötü bir durumda olduğumuzun göstergesi. Evet rakamlar belli ama bir insanın çıkıp da "babam 1 aylık kazancını bozdurdu 30 bin TL etti" demesi beni konunun içerisine daha iyi çekti. Sanki öteki tarafa gitmişiz onlar Cennetteler, biz ise Cehennemde.

- 30-08-2020, 01:21:49Bugün payoneer kartımda 4.10 euro kalmıştı. Sağlam bir burger menü söyleyip karnımı doyurdum. Sonra almancıların neden ülke çok iyi durumda dediğini bir nebze daha iyi anlamış oldum

Not:Ayrıca cübbeli hocamızın sözünü duymadınız sanırım. Müslüman ya fakir olur,ya hakir olur ya da hasta olur(!) Tabiki de biz bu durumlarda olacağız elin gavuru gibi rahat mı yaşayacaktık. lol
https://www.youtube.com/watch?v=BzeQauS2N1A&t=6s
haklı der geçeriz
