Bugün payoneer kartımda 4.10 euro kalmıştı. Sağlam bir burger menü söyleyip karnımı doyurdum. Sonra almancıların neden ülke çok iyi durumda dediğini bir nebze daha iyi anlamış oldum

Not:Ayrıca cübbeli hocamızın sözünü duymadınız sanırım. Müslüman ya fakir olur,ya hakir olur ya da hasta olur(!) Tabiki de biz bu durumlarda olacağız elin gavuru gibi rahat mı yaşayacaktık. lol


https://www.youtube.com/watch?v=BzeQauS2N1A&t=6s