Şimdi herkes Almanya'da 3500 Euro'luk maaştan bahsetmiş. Peki bu adam ne kadar kira ödüyor. Diğer masrafları ne kadar diye hesap etmiyor.
Kiralar ortalama 500 Euro. Domates yaklaşık 2 EuroHala onlar çok kazanıyor diyoruz. Partizanlık yapmıyorum. Ama ülkemi de TL mi de 30 yıl önce nasıl seviyorsam yine aynı seviyorum.
Boşver sen kirayı falan Almanlar geliyor burada keyfince tatil yapıyor peki sen rahatça yurt dışına gidip tatil yapabiliyor musun ?
Boşver sen kirayı falan Almanlar geliyor burada keyfince tatil yapıyor peki sen rahatça yurt dışına gidip tatil yapabiliyor musun ?
O tatile gelen asgari ücretli kesim değil. Bugün Türkiye'de parası olan gidiyorsa ordanda buraya parası olan geliyor. Her Almanya'da çalışanı zengin mi saniyorsunuz.
Şimdi herkes Almanya'da 3500 Euro'luk maaştan bahsetmiş. Peki bu adam ne kadar kira ödüyor. Diğer masrafları ne kadar diye hesap etmiyor.
Kiralar ortalama 500 Euro. Domates yaklaşık 2 EuroHala onlar çok kazanıyor diyoruz. Partizanlık yapmıyorum. Ama ülkemi de TL mi de 30 yıl önce nasıl seviyorsam yine aynı seviyorum.
Asıl sorulması gereken mesele bu değil, sen Almanyada 30bin lira maaş alıyorsan gelip Turkiyede asgari ücret ile geçinenlere şükret diyemezsin, sözüm size değil bunu diyenlere
dünyanın en büyük ihratcısıda çin hadi yapsin bakalım çin yuan a devalüe etmesin bakalım ne olucak 1 yuan 1 dolar yapsin bakalım yapabılıyormu yermi yemez aç kalırlar birbirlerini yerler
hocam hala saçmalıyorsun adamlar ihracat yapıyor tamamda bedavaya yapıyor daha düne kadar bizimkiler deli gibi bilgisayar ürünleri getiriyordu hemde kargo bedavaydı yemin ediyorum birşeyden anlamayıp burda boş yapıyorsun yada trollsün
bak bu videolara belki anlarsın ama sanmıyorum
hocam hala saçmalıyorsun adamlar ihracat yapıyor tamamda bedavaya yapıyor daha düne kadar bizimkiler deli gibi bilgisayar ürünleri getiriyordu hemde kargo bedavaydı yemin ediyorum birşeyden anlamayıp burda boş yapıyorsun yada trollsün
bak bu videolara belki anlarsın ama sanmıyorum
bişey anlatamıyorsam pes ederim zorla olmaz bazı şeyler insan anlamıyorsa anlamıyordur tamam haklısın 1 dolar 1 lira olsun
sen haklısın çin parasını çok degerli
Asıl sorulması gereken mesele bu değil, sen Almanyada 30bin lira maaş alıyorsan gelip Turkiyede asgari ücret ile geçinenlere şükret diyemezsin, sözüm size değil bunu diyenlere
almanyada maaşlar tl ile mi veriliyor bu nebicim kafaa