• 30-08-2020, 01:48:02
    #46
    erkancaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi herkes Almanya'da 3500 Euro'luk maaştan bahsetmiş. Peki bu adam ne kadar kira ödüyor. Diğer masrafları ne kadar diye hesap etmiyor.
    Kiralar ortalama 500 Euro. Domates yaklaşık 2 EuroHala onlar çok kazanıyor diyoruz. Partizanlık yapmıyorum. Ama ülkemi de TL mi de 30 yıl önce nasıl seviyorsam yine aynı seviyorum.

    Boşver sen kirayı falan Almanlar geliyor burada keyfince tatil yapıyor peki sen rahatça yurt dışına gidip tatil yapabiliyor musun ?
  • 30-08-2020, 01:50:12
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşver sen kirayı falan Almanlar geliyor burada keyfince tatil yapıyor peki sen rahatça yurt dışına gidip tatil yapabiliyor musun ?
    yapılabilir

    adam sigara içiyor diyor ki ben buna bagımlıyımmm

    ya o sigaraya 1 yıl para verme yurt dışı tatile gidersin

    lüks içinde yaşamanın sonuçları bunlar almanya da her şey pahalıdır
  • 30-08-2020, 01:51:30
    #48
    ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşver sen kirayı falan Almanlar geliyor burada keyfince tatil yapıyor peki sen rahatça yurt dışına gidip tatil yapabiliyor musun ?
    O tatile gelen asgari ücretli kesim değil. Bugün Türkiye'de parası olan gidiyorsa ordanda buraya parası olan geliyor. Her Almanya'da çalışanı zengin mi saniyorsunuz.
  • 30-08-2020, 01:52:17
    #49
    erkancaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi herkes Almanya'da 3500 Euro'luk maaştan bahsetmiş. Peki bu adam ne kadar kira ödüyor. Diğer masrafları ne kadar diye hesap etmiyor.
    Kiralar ortalama 500 Euro. Domates yaklaşık 2 EuroHala onlar çok kazanıyor diyoruz. Partizanlık yapmıyorum. Ama ülkemi de TL mi de 30 yıl önce nasıl seviyorsam yine aynı seviyorum.
    Asıl sorulması gereken mesele bu değil, sen Almanyada 30bin lira maaş alıyorsan gelip Turkiyede asgari ücret ile geçinenlere şükret diyemezsin, sözüm size değil bunu diyenlere
  • 30-08-2020, 01:52:37
    #50
    Hakan23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünyanın en büyük ihratcısıda çin hadi yapsin bakalım çin yuan a devalüe etmesin bakalım ne olucak 1 yuan 1 dolar yapsin bakalım yapabılıyormu yermi yemez aç kalırlar birbirlerini yerler ​​​
    hocam hala saçmalıyorsun adamlar ihracat yapıyor tamamda bedavaya yapıyor daha düne kadar bizimkiler deli gibi bilgisayar ürünleri getiriyordu hemde kargo bedavaydı yemin ediyorum birşeyden anlamayıp burda boş yapıyorsun yada trollsün
    bak bu videolara belki anlarsın ama sanmıyorum


    https://www.youtube.com/watch?v=xpSLdsgZH-k
  • 30-08-2020, 01:55:11
    #51
    Üyeliği durduruldu
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı şubeleri gelir şimdi 😄 Vatanımıza sahip çıkalım cennet cennet. ( Sözüm meclisten dışarı kimleri kastettiğimi kendileri biliyor)
    zoruna giden ne sen sahip çıkmayacaksın galiba mesajından bunu anlıyorum
  • 30-08-2020, 01:55:16
    #52
    LaFleur01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hala saçmalıyorsun adamlar ihracat yapıyor tamamda bedavaya yapıyor daha düne kadar bizimkiler deli gibi bilgisayar ürünleri getiriyordu hemde kargo bedavaydı yemin ediyorum birşeyden anlamayıp burda boş yapıyorsun yada trollsün
    bak bu videolara belki anlarsın ama sanmıyorum


    https://www.youtube.com/watch?v=xpSLdsgZH-k
    bişey anlatamıyorsam pes ederim zorla olmaz bazı şeyler insan anlamıyorsa anlamıyordur tamam haklısın 1 dolar 1 lira olsun
    sen haklısın çin parasını çok degerli
  • 30-08-2020, 01:55:27
    #53
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be hocam 90 Bİn Tl borcun mu var? Geçmiş olsun. Yada başka bir deyişle 10000 euro borcun mu var? Çok azmış
    Hocam şu anda 90bin borcum var faizleri eklemedim ki
  • 30-08-2020, 01:56:24
    #54
    Üyeliği durduruldu
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl sorulması gereken mesele bu değil, sen Almanyada 30bin lira maaş alıyorsan gelip Turkiyede asgari ücret ile geçinenlere şükret diyemezsin, sözüm size değil bunu diyenlere
    almanyada maaşlar tl ile mi veriliyor bu nebicim kafaa